Terugbetalingen

Terug naar Betalen

Hoe betalen we u terug?

Hoe wij u terugbetalen ligt volledig aan op welke manier u heeft betaald.

Heeft u met iDEAL betaald of via een directe overschrijving? Dan boeken wij de betaling terug op uw rekening.

Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is, vragen we u vriendelijk deze aan ons door te geven.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van uw terugbetaling kunt u helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren u dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

Via uw account kunt u uw factuur gemakkelijk downloaden. Heeft u geen account? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen u dan direct de juiste factuur toe.

Terug naar Klantenservice

Your choice of furniture matters.

  • inline-usp-circleEcologisch
  • inline-usp-circleErgonomisch
  • inline-usp-circleEconomisch
  • inline-usp-circleEigen productie